Ènaxin er tilbage – Med fokus på hverdagsstress

Enaxin cover

Ènaxin er tilbage – Med fokus på hverdagsstress

Ènaxin+ erstatter fremadrettet den gamle Ènaxin i aluminium emballage. Den nye formel på Ènaxin+ bygger på de kendte ingredienser, men er optimeret, hvilket betyder at indholdet af nøgleingredienser er øget, så kunden med endnu større sikkerhed, får glæde af produktet. En væsentlig ændring er, at rosenrod er udskiftet med en anden urt med adaptogen virkning: Russisk rod (Eleutherococcus).

Årsagen er, at vi forventer uacceptable prisstigninger efter at rosenrod er sat på listen over truede arter. Vi ønsker ikke at medvirke til at presse biodiversiteten. Derudover er mængden af maté væsentligt øget. Maté er en spændende sydamerikansk plante, som virker opkvikkende, modvirker stress og generelt styrker kroppen. Vi anser den som et oplagt supplement til de velkendte adaptogener schizandra og russisk rod.

Ny målgruppe med fokus på stress
74 procent af danskerne oplever langvarig stress i forskellig grad. Det opstår i højere grad blandt kvinder under 45 år*. Produktet velegnet sig derfor til voksne, der ønsker hjælp til at klare en stresset hverdag.

Hvordan virker Ènaxin+ og hvornår skal man bruge det?
I tilfælde af stress kan man, ved at sætte ind med korrekt stresshåndtering, minimere stressens indvirkning. I denne periode kan det være en fordel af supplere med urterne i Enaxin+.

Ènaxin+ indeholder schizandra og Russisk rod som er det man kalder adaptogener. Adapt betyder ”tilpasse”, hvilket er grundelementet i de planter, som kan øge kroppens fysiologiske modstandskraft – fx. ved stress. Med urterne i Ènaxin+ kan man få hjælp både fysisk og mentalt. Ved fysiske udfordringer, er det fysisk man kan mærke effekten. Ved mentale udfordringer, eks. ved en eksamen, er det mentalt, at man mærker effekten.

Nyt design og emballage
Ènaxin+ serien har fået nyt flot design, som både bærer præg af Ènaxins gamle identitet, men også Mezinas identitet for at skabe genkendelighed ude i butikkerne på tværs af Mezinas produkter. Emballagen er skiftet ud fra aluminium til en mere miljøvenlig amber rPet emballage.

Ènaxin+ fås stadig i 3 varianter:
Ènaxin+ Mixtur: Velsmagende mixtur med maté, russisk rod og schizandra der kan hjælpe kroppen med at tilpasse sig stress, samt bidrage til at genvinde fysisk og mentalt velbefindende. Optimal at tage hvis man ikke er så meget til at sluge tabletter.
Vejl. Udsalgspris: 400 ml kr. 199,95.

Ènaxin+ Tabletter: Indeholder præcis det samme som mixturen. Optimal at tage sammen med den daglige multivitamin- og mineraltablet.
Vejl. Udsalgspris: 90 tabletter kr. 199,95.

Ènaxin+ Total Tabletter: Indeholder, udover de urter som resten af Ènaxin+ serien, også vitaminer og mineraler. Det er derfor ikke nødvendigt at supplere med den daglige multivitamin- og mineraltablet, da man vil få dækket sit behov for vitaminer og mineraler igennem Ènaxin+ Total.
Vejl. Udsalgspris: 90 tabletter kr. 209,95.

PRESSEMEDDELSE: Esbjerg, Februar 2024

*https://via.ritzau.dk/pressemeddelelse/13674461/ny-helbredsundersogelse-tre-ud-af-fire-danskere-dojer-med-stress?publisherId=11341474

Indtast venligst din søgning nedenfor for at søge på varer.