Helsam Messen: Vinder af Årets Produkt 2022

Velzina_WEB_SoMe_190922_Årets_Produkt2

Årets produkt 2022

Hvert år er der prisuddeling til årets helsekostprodukter i kategorierne Årets Produkt, Årets Hudpleje, Årets Fødevare, Årets Non-Food og Årets Nyhed. Det er de danske helsekostbutikker, der kårer årets vindere ud fra positiv feedback fra kunderne, egne gode oplevelser med produkterne og et stabilt eller stigende salg i butikken.

Spændingen er nu udløst, og det er med stor glæde, vi her kan præsentere vinderen af Årets Produkt 2022

ÅRETS PRODUKT 2022 – VELZINA FRA MEZINA
Velzina* fra Mezina blev kåret til ”Årets produkt 2022” med ordene:

• Et godt produkt som kunderne kommer med positiv respons på.
  • Velzina er et “gammelt” produkt på markedet, men samfundets udvikling og påvirkning på mennesker gør, at behovet for netop dette produkt har fået en opblomstring
  • Super godt produkt til alle der har udfordringer med humøret i en svær tid.
  • Det er glædeligt, at folk er begyndt at få øjnene op for, hvad naturmedicin kan bidrage med

Lidt om Velzina
Naturlægemiddel ved nedtrykthed, modløshed og tristhed.
Perikon – det naturlige indhold i Velzina kapsler – påvirker omsætningen af stoffet serotonin og har været anvendt i mange år ved de nævnte følelsesmæssige ubalancer. Produktet indeholder perikon og kan uden recept anvendes af alle voksne og unge over 12 år. Dosering er kun en kapsel dagligt.

Om Mezina
Mezina A/S – mail@mezina.com  –  www.mezina.dk

Mezina er en af Danmarks største leverandører af kosttilskud og naturlægemidler gennem næsten 40 år. Hovedkontoret er i Danmark med datterselskaber i Norge, Sverige, Finland og England. Mezina producerer mange af deres produkter selv, og de går meget op i, at de færdige produkter er af høj kvalitet. Uden for Danmarks grænser, har Mezina også et samarbejde med bl.a. Salus Haus og Nelson Bach.

Forrige års modtagere af prisen Årets Produkt:

2021: MoveFlex, Biosym
2020: Cantharon, Allergica
2019: Traumeel S Salve, BioVita

Prisen er indstiftet af Helsam Gruppen A/S, som siden 2001 hvert år har hædret produkter i kategorierne Årets Produkt, Årets Hudpleje,  Årets Fødevare, Årets Non-Food og Årets Nyhed.

PRESSEMEDDELSE: Esbjerg, September 2022

*Velzina. Indikationer: Naturlægemiddel ved nedtrykthed, modløshed og tristhed. Bivirkninger: Lysfølsomhedsreaktioner i form af hudkløe og rødme af huden kan forekomme, fortrinsvis hos personer med lys hud.

Særlige advarsler og forsigtighedsregler vedrørende brugen: Hvis der ikke opnås effekt indenfor 4-6 uger, bør behandlingen ikke fortsætte. Forsigtighed bør udvises ved samtidig indtagelse af perikon og andre

lægemidler. Graviditet og amning: Kan ikke anbefales. Pakninger: 30 kapsler og 90 kapsler. Læs vejledningen på indlægssedlen omhyggeligt. MT nr. 6164598 1 kapsel dagligt. Doseringen kan øges til 2 kapsler dagligt. Bør ikke anvendes til børn under 12 år uden lægens anvisning.

Indtast venligst din søgning nedenfor for at søge på varer.